Ойынға тәуелділік бүгінгі күні ауқымды індетке айналды және бұл балалар мен жасөспірімдер арасында ғана емес, ересектерде де байқалады. Орташа жасөспірім күніне алты сағатқа дейін өмірін компьютерде өткізеді. Балалардың шамамен 70%–ы «GameofWare» сияқты зорлық-зомбылық пен қатыгездік сюжеттері бар ойындарға құмар. Ойындағы кісі өлтіру - ойынның басты элементі және мақсаты. Ойынға тәуелділер нақты шындықты виртуалды шындықпен шатастыра бастайды.
Мұндай нышан маңызды психологиялық патологиялардың салдары болып саналады. Компьютерлік ойындардың көмегімен адамдар өмірлік маңызды жағдайлардан аулақ болуға немесе белгілі бір жетіспейтін элементті: жақындарының назарын, жақын адамының жоқтығын, әлеуметтік мәртебесін алмастыруға тырысады.